معرفی داکت اسپلیت های ایرانی صباتک فروشگاه اینترنتی دماپا

به گزارش استدیو مرینا، استفاده از داکت اسپلیت ها چه در فصل سرما و چه گرما به عنوان یکی از قدرتمند ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی موثر در انواع مکان ها هر روز بیشتر می شود و با توجه به پتانسیلی که بازار داخلی کشورمان دارد صنعتگران زیادی اقدام به تولید این محصولات می کنند.

معرفی داکت اسپلیت های ایرانی صباتک فروشگاه اینترنتی دماپا

داکت اسپلیت های ایرانی صباتک اما ساخت یکی از برند های متخصص در زمینه تولید سیستم های تهویه است که در ادامه قصد معرفی کامل این برند را داریم.

ویژگی های داکت اسپلیت های صباتک

کمپرسور یکی از اصلی ترین قطعات در این نوع سیستم های سرمایشی است و صباتک از کمپرسور های کوپلند تایلندی که کیفیت بالایی دارند استفاده کرده است.

بارها دیده شده است که صدای اسپلیت های کانالی چه در نمونه های خارجی و چه داخلی برای کاربران عذاب آور بوده است برای همین صباتک از بلوور های پلی آمید که بسیار کم صدا هستند بهره برده است.

الکتروموتوری که در نمونه های قدیمی قرار گرفته است پس از مدتی نیاز به روغن کاری جهت افزایش بازده و جلوگیری از خراب شدن دارد اما الکتروموتوری که در این محصولات نصب شده است نیازی به روغن کاری و روانکاری ندارد.

دو مزیت دیگر اسپلیت های کانالی این برند قدرت بالای پرتاب بادی است که دارند که این قدرت امکان نصب آن ها را در خانه ها، ادارات و مراکز تجاری ممکن می سازد. در ضمنً برای کاهش هرچه بیشتر صدا و جلوگیری از هدر رفت انرژی از عایق های الاستومری استفاده شده است.

مزیت های اسپلیت های کانالی ایرانی صباتک

چه یونیت و چه خارجی هر دو وزن کمی دارند و بدنه اسپلیت بسیار مقاوم است و تا 30 سال طول عمر حداقلی آن است. از نظر کنترل دستگاه می توانید از کنترل هوشمند آن استفاده کنید که قابلیت های بسیار متنوعی دارد. برای تضمین سالم بودن هوایی که به داخل محیط پرتاب می شود از فیلتر های نانویی استفاده شده است که تمام گرد و غبار را به خود گرفته و از ورود بسیاری از باکتری ها و ...جلوگیری می کنند.

قابلیت نصب عمودی و افقی هواساز به دلیل استفاده از بلوور فن با بالانس استاندارد یکی دیگر از مزایای این محصولات محسوب می شود.

شما با خرید داکت اسپلیت های صباتک از مزیت های خرید یک محصول ایرانی با کیفی یعنی قیمت مناسب و همچنین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ایده آل بهره مند خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی دماپا

دماپا به عنوان کنندگی رسمی این برند در کشور این نوید را به شما عزیزان می دهد که می توانید محصولات صباتک را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به راحتی خریداری کنید و محصول را در هر شهر و استان از کشور که باشید دریافت کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1422

به "معرفی داکت اسپلیت های ایرانی صباتک فروشگاه اینترنتی دماپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داکت اسپلیت های ایرانی صباتک فروشگاه اینترنتی دماپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید