نانسی پلوسی: دادستان کل آمریکا درغگو است

به گزارش استدیو مرینا، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت دادستان کل آمریکا از گفتن حقایق امتناع می ورزد، حقایق را وارونه جلوه می دهد و در حقیقت به کنگره و مردم آمریکا دروغ می گوید.

نانسی پلوسی: دادستان کل آمریکا درغگو است

به گزارش ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت دادستان کل آمریکا از گفتن حقایق امتناع می ورزد، حقایق را وارونه جلوه می دهد و در حقیقت به کنگره و مردم آمریکا دروغ می گوید.

رئیس مجلس نمایندگان گفت: روز بسیار غم انگیزی برایم بود از این که مجبور بودم ویلیام بار، دادستان کل را به دروغگویی به کنگره متهم کنم.

نانسی پلوسی گفت که او سعی کرده است بین تفکیک قوا در قانون اساسی احترام گذارد، اما نمی توانست ببیند دادستان کل به کنگره و در مقیاس بزرگ تر به مردم آمریکا دروغ بگوید.

پلوسی گفت: من با ناراحتی آن حرف را گفتم، زیرا سعی کرده ام به قانون اساسی گوش دهم و به قانون اساسی و تفکیک قوا احترام گذارم، اما می دیدم که دادستان کل آمریکا از گفتن حقایق امتناع می ورزد، حقایق را وارونه جلوه می دهد و در حقیقت به کنگره و مردم آمریکا دروغ می گوید. چرا؟ چرا؟ برای این که علاوه بر این که از رئیس جمهور محافظت کند بلکه از منافع خاصی که داشتند هم محافظت کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اضافه نمود: من این را به کمیته های قضایی و اگذار می کنم. شش کمیته قضایی در حال بررسی این مسئله هستند. مسیری است که مطابق با مسئولیت های آن ها است و ما هفته آینده جلسه استماع با آن ها خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 174

به "نانسی پلوسی: دادستان کل آمریکا درغگو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانسی پلوسی: دادستان کل آمریکا درغگو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید