همکاری روسیه و چین به عامل مهمی در سیاست جهانی تبدیل شده است

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: معاون نخست وزیر روسیه امروز دوشنبه در ملاقات با همتای چینی خود تاکید نمود که همکاری روسیه و چین به عامل مهم و تاثیرگذاری در عرصه سیاست جهانی تبدیل شده است.

همکاری روسیه و چین به عامل مهمی در سیاست جهانی تبدیل شده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، دمیتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه در ملاقات با وانگ یانگ معاون نخست وزیر چین توضیح داد: روسیه چنین همکاری گسترده و ارتباطات بین دولتی با هیچ یک از کشورهای دیگر دنیا ندارد. امروز همکاری چین و روسیه در زمینه سیاست خارجی یک شخصیت راهبردی و دنیای پیدا نموده است و به عامل مهمی در سیاست دنیای تبدیل شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مسکو و پکن نشانگر الگویی برای یک رویکرد مسئولانه برای حل و فصل مسائل و مسائل بین المللی هستند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و ژی جین پینگ رئیس جمهور چین قصد دارند طی روزهای آینده در نشست سازمان همکاری شانگهای با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر نمایند.

رهبران دو کشور همچنین ارتباط هایی در چارچوب سازمان بریکس دارند که متشکل از کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است.

معاون نخست وزیر چین نیز تاکید نمود که همکاری های مسکو و پکن به سطح جدیدی ارتقا یافته است. با توجه به رونق اقتصاد دنیای، تقویت همکاری های مشترک موجب ارتقای توسعه مالی روسیه و چین خواهد شد و این مساله نقش مهمی در رونق اقتصاد دنیای خواهد داشت.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 582

به "همکاری روسیه و چین به عامل مهمی در سیاست جهانی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری روسیه و چین به عامل مهمی در سیاست جهانی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید