هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی

به گزارش استدیو مرینا، ظاهرا قدیمی ترین خودروساز چین یعنی هونگ چی علاقه زیادی دارد تا تبدیل به آینده نگرترین آن ها گردد! این رویکرد را ابتدا باید از طراحی متفاوتی که برند مذکور برای محصولات خود انتخاب می نماید، مشاهده کرد.

هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش عصر ایران، هونگ چی فعالیت خود را از سال 1958 شروع کرد تا هم اکنون اسم قدیمی ترین خودروساز کشور چین را در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر هونگ چی را یک برند سیاسی دانست، زیرا خودروی مورد علاقه دولتمردان چینی در تمامی مراسم های رسمی بوده است.

شاسی بلند الکتریکی E115 و سدان H9 از جدیدترین های هونگ چی هستند.

این برند چینی در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگ های 2021 موسوم به اتو شانگ های از یک سدان مفهومی فوق لوکس با نام کانسپت L رونمایی و مخاطبان این رویداد خودرویی را به نوعی غافلگیر کرد. منابع مختلف سال 2023 را زمان احتمالی ورود این ابر سدان مجذوب کننده به خط فراوری پیش بینی نموده اند.

هونگ چی یک محصول الکتریکی را هم با مدل 2022 در کاتالوگ خود دارد، اما حضور در بازار و برچسب قیمت آن تعیین نیست.

ایی-کیو ام 5 (E-QM5) از منظر ابعاد برابر با 5040 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض و 1569 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن هم برابر با 2990 میلیمتر است.

برای پیشرانه این سدان با توجه به آپشن دو موتور الکتریکی استفاده شده است. یکی نمونه 100 کیلوواتی و دیگر نمونه 140 کیوواتی که با باتری های لیتیمومی 56 و 54 کیلووات ساعت قابل سفارش هستند.

برد حرکتی این سدان حدود 431 کیلومتر است و برای تمامی تریم ها از جعبه دنده تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده می گردد.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی و رینگ های استاندارد در مقدار 18 اینچی ارائه می شوند.

از امکانات کابین می توان به استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، دسترسی مستقل سیستم تهویه برای ردیف عقب، امکان سفارش جایگاه عقب در حالت کاپیتانی، استراحتگاه دست ردیف عقب و جلو، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر لمسی سیستم تفریح، یو اس بی، بلوتوث، جایگاه راننده و سرنشین با تنظیم الکتریکی، پاورویندوز، آینه های برقی مجهز به گرمکن و ... اشاره نمود.

در بخش ایمنی هم مواردی شامل ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز پارک اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1691

به "هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید