پاییز سال بعد اثر نو ایمان حجت منتشر می شود

به گزارش استدیو مرینا، تهران (پانا) - ایمان حجت از انتشار اثر نو خود با عنوان پاییز سال بعد خبر داد.

پاییز سال بعد اثر نو ایمان حجت منتشر می شود

ایمان حجت آهنگساز و خواننده درباره اثر تازه خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار اثر تازه هستم که عنوان این اثر پاییز سال بعد است و قرار است این اثر موسیقایی به همراه یک ویدیو کلیپ منتشر شود که تمامی مجوزهای لازم گرفته شده است.

این خواننده در ادامه بیان نمود: دو سال قبل این تک ترک منتشر شده بود که تصمیم گرفتم مجوز این اثر را بگیرم و با تنظیم و میکس و مسترینگ تازه که مناسب حال و هوای پاییز است آن را منتشر کنم که خوشبختانه توانستیم مجوز این اثر را بگیریم و این اثر اوایل آبان ماه سال جاری در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این تنظیم کننده اضافه نمود: خوانندگی، تنظیم، آهنگسازی و میکس و مسترینگ این اثر از طریق خودم در استودیو راگا اجرا شده است. سالومه قربانی شعر این اثر را برای من فرستاد و زمانیکه شعر را خواندم ایده این اثر در ذهنم شکل گرفت. این اثر یک کار کاملا احساسی است و از نظر تنظیم با آثاری که امروزه می شنویم کاملا فرق دارد که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

این خواننده در خاتمه گفت: در کلیپ تصویری حس و حال فصل پاییز کاملا به مخاطب منتقل می شود که تصویر برداری و ادیت این ویدیو از طریق مجموعه آونگ ویدیو اجرا شده است. همچنین در این ویدیو با علی قهرمانی کارگردان و مرتضی قهرمانی تصویر بردار همکاری کرده ام.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1802

به "پاییز سال بعد اثر نو ایمان حجت منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال بعد اثر نو ایمان حجت منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید