خبر تازه پوتین از تقویت توان هسته ای روسیه

به گزارش استدیو مرینا، ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام نمود که نیروی سه گانه هسته ای روسیه تقویت شده است.

خبر تازه پوتین از تقویت توان هسته ای روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه، پوتین روز سه شنبه در جلسه ویژه آنالیز توسعه نیروهای مسلح روسیه با حضور وزیر دفاع و جمعی از مقامهای ارشد نظامی و سیاسی روسیه در شهر سوچی این کشور گفت: در سالهای اخیر اسناد برنامه ریزیهای راهبردی در عرصه دفاعی و امنیت نظامی روسیه تجدید شده است.

وی اضافه نمود: در سال گذشته به رغم مسائل واقعی مربوط به همه گیری کرونا همه طرح ها و برنامه های در ارتش و ناوگان روسیه ازجمله برنامه های آموزش رزمی بطور کامل اجرا شد.

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه سطح اموزش فرماندهان نظامی ارتقاء یافته است، اظهار کرد: بیش از 85 درصد فرماندهان واحدهای نظامی تجربیات جنگی در سوریه بدست آوردند و همینک در رزمایش ها و تمرین های نظامی و آموزش پرسنل نظامی از این تجربه ها استفاده می گردد.

به گفته وی، تسلیحات و ادوات نظامی جدید به واحدهای نظامی تحویل می گردد و توانمندی نیروی هسته ای سه گانه روسیه تقویت می گردد.

پوتین گفت که امکانات نظامی ناوگان روسیه ازجمله با موشک های بالدار کالیبر تقویت می گردد.

به گفته وی، آزمایش موشک های جدید مافوق صوت سیرکون در مرحله نهایی قرار گرفته است.

روسیه در ماه اکتبر سال 2020 موشک مافوق صوت دریایی سیرکون را آزمایش کرد که با موفقیت به هدف اصابت کرد.

پوتین در ادامه گفت: بیش از 70 درصد مجموعه های پدافند موشکی به سیستم های اس-400 مجهز شده و تحویل مجموعه های اس-500 که آزمایش آن با موفقیت به انتها می رسد در نوبت قرار گرفته است.

وی توضیح داد: مراکز صنایع دفاعی روسیه و وزارت دفاع همکاری موثری را برای تحویل و نگهداری تسلیحات و ادوات نظامی در طول تمام مدت استفاده از آن برقرار نموده اند.

رئیس جمهوری روسیه گفت: در دوره همه گیری کرونا، دولت روسیه از مراکز صنایع دفاعی کشور حمایت های جدی کرد که امکان برای حفظ توانمندی تولیدی و حفظ سفارش ها و پرسنل متخصص را فراهم کرد.

وی اضافه نمود: با این حال این واقعیت را درک می کنیم که شرایط پیچیده بین المللی و ریسک های احتمالی و تهدیدهای نظامی برای امنیت روسیه ازجمله در نزدیکی مرزهای ما، حفظ آمادگی رزمی نیروهای مسلح ما را می طلبد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1618

به "خبر تازه پوتین از تقویت توان هسته ای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه پوتین از تقویت توان هسته ای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید